Klachtenregeling van Bicari
Bij Bicari streven we altijd naar de hoogste kwaliteit en klanttevredenheid. Het kan echter gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent met een product of de service die je hebt ontvangen. We vinden het belangrijk om samen tot een oplossing te komen. Hieronder leggen we uit hoe je een klacht kunt indienen en hoe wij je kunnen helpen.
Hoe dien je een klacht in?
Als je een klacht hebt, vragen we je vriendelijk om de volgende stappen te volgen:
- Neem contact met ons op:
Je kunt een klacht per e-mail indienen via info@bicari.nl. Zorg ervoor dat je in je bericht duidelijk aangeeft waar je ontevreden over bent, zodat we je snel kunnen helpen. Om je klacht zo snel mogelijk te kunnen behandelen, vragen we je om de volgende gegevens mee te sturen in je e-mail:- Naam
- E-mailadres
- Bestelnummer (indien van toepassing)
- Telefoonnummer
- Datum van aankoop
- Productnaam (indien van toepassing)
- Omschrijving van de klacht
(Beschrijf zo duidelijk mogelijk het probleem, bijvoorbeeld beschadiging, vertraagde levering, verkeerde bestelling, etc.) - Gewenste oplossing
(Wat zou je als oplossing willen zien? Bijvoorbeeld retourzending, vervangend product, terugbetaling, etc.)
- Bevestiging van ontvangst:
We bevestigen de ontvangst van je klacht binnen 3 werkdagen. - Oplossing:
Na ontvangst van je klacht streven we ernaar om binnen 6 werkdagen een oplossing te bieden. We houden je gedurende het proces op de hoogte van de voortgang, zodat je altijd weet waar je aan toe bent.
Wat kun je doen als je niet tevreden bent met de oplossing?
Als je klacht niet naar tevredenheid wordt opgelost, kun je de zaak voorleggen aan een alternatieve geschillenbeslechter. Wij helpen je graag met het vinden van een onafhankelijke instantie om tot een oplossing te komen.
Contactgegevens
Heb je nog vragen over de klachtenprocedure of het indienen van een klacht? Neem gerust contact met ons op via:
- E-mail: info@bicari.nl
- Telefoon: 085 130 79 69 (Ma - Vr 10.00 - 15.00)
We streven er altijd naar om je klacht snel en naar tevredenheid op te lossen. Jouw feedback is voor ons van groot belang!